ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Fiskarolycka i Skeppsmalen 1946  (läst 895 gånger)

1999-10-12, 00:44
läst 895 gånger

Camilla Dalhberg

Hej!
Min morfar var en av de tre som omkom i den olyckan. Dessa var Nils Lindberg(morfar).G.A Hanell och Bertil Westman.
Är nu nyficken om det finns någon som har information om någon av dessa två/tre personer.
 
Skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som kände min morfar eller har hört om honom?  
 
Vart han registrerad någonstans när han kom från Finland under kriget och hur finner man det?  
 
Mvh Camilla

1999-10-18, 21:43
Svar #1

gsw

Mitt bidrag !
 
Gå in på 1890 års folkräkning, gjord av Umeå Universitet.
Mvh
GS

2002-01-07, 14:32
Svar #2

Catrin S

Hej Camilla!
 
Jag känner någon som känner till rätt så mycket om olyckan i Skeppsmalen. Om du läser det här, så kan du maila till mig privat för att få kontakt med personen.
 
Mvh Catrin

2018-10-10, 09:15
Svar #3

Utloggad Ulf Rautila

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2018-10-10, 09:17
    • Visa profil
Hej!

Ser att inlägget är rätt gammalt. Men Hanell på stenen är min morfar. Om du vill veta mer så maila mig på ulfrautila@hotmail.com så skall jag försöka hjälpa dig vidare.

2021-02-23, 22:14
Svar #4

Utloggad Niklas Wedin

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2021-02-25, 10:47
    • Visa profil
Hej Camilla Dahlberg!

Din morfar var bror med min morfar.
Jag skulle vilja komma kontakt med dig för att utbyta släkt information.

Mvh
Niklas

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna