ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Finns Kinne Kleva och Kinne Vedum, Skaraborgs Län på Cd  (läst 618 gånger)

2004-08-27, 17:30
läst 618 gånger

Birgitta Nuttall

Hejsan,
Jag heter Birgitta Nuttall och jag bor i USA. Jag har försökt att hjälpa en vän med hennes svenska släktforskning. Hon bor i samma stad som jag och hon behöver hjälp med att hitta släktingar från Kinne Kleva och Kinne Vedum i Skaraborgs Län. Jag har en CD skiva på Jönköpingsbygdens ministerialböcker men kan tyvärr inte hitta Kinne Kleva eller Kinne Vedum på den. Är det någon som arbetar med att få ministerial böckerna från det området på en CD skiva? Jag ser fram emot ert svar.  
 
Med vänliga hälsningar,
Birgitta Nuttall

2004-08-28, 15:05
Svar #1

Utloggad Annelie Jonsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 346
  • Senast inloggad: 2024-01-22, 19:50
    • Visa profil
    • Emigrant.se
Hej!
 
Jönköpingsbygden ligger inte i Skaraborgs län. Jönköping har ett eget län som heter just Jönköpings län.
 
Kinne-Vedum och Kinne-Kleva ligger i Götene kommun.
 
Vad jag vet finns inget av detta material på någon CD. Hos Genline finns en del material som kan vara intressant www.genline.se .
 
Mvh
Annelie Jonsson
www.gennet.se

2006-11-04, 21:18
Svar #2

Ove Rydberg

Har du fått hjälp eller inte med att hitta Kinne kleva  
Jag bor i den byn  
Om du vill kan du höra av dej på  
0511-58189@gotanet.com

2006-11-05, 11:15
Svar #3

Utloggad Birgitta Persson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 195
  • Senast inloggad: 2015-08-25, 22:29
    • Visa profil
Birgitta Nuttall har fått svar på sin fråga via mail. Hon var här på besök för c:a 1 år sedan. Vänligt att Du observerade hennes efterlysning.
Birgitta Persson i Götene

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna