ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Brodén Anders Gustaf född i Hornborga 1847-04-14  (läst 463 gånger)

2002-02-24, 10:48
läst 463 gånger

Bertil Rättzén

Min hustru Ingrid, född Brodén,söker efter hennes farfar Anders Gustafs anfäder. Han är född i Hornborga 1847-04-14 enl. hus.f.h.längd i Skövde, där han gifte sig 1882 och var verksam till sin död.Han hade två systrar, varav en hette Amanda. Vi hittar ingen som helst notering i kyrkobokföringen i Hornborga Och har sådeles tappat spåret. Tacksam för alla uppslag! BERTIL RÄTTZÈN

2002-03-02, 18:12
Svar #1

Utloggad Annelie Jonsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 346
  • Senast inloggad: 2024-04-05, 16:22
    • Visa profil
    • Emigrant.se
Hej!  Ta och kontakta Anders Lind på hornborga@telia.com. Han bor i Broddetorp och jobbar på ett projekt om Hornborgabor.

2002-03-04, 16:48
Svar #2

Bertil Rättzén

Annelie! Tack så hjärtligt för ditt tips! Det låter som Anders Lind kan mycket om Hornborga socken. Kanske kan han hjälpa oss på spåret!? Måste be dig att ge mig exakt adress på honom då jag inte kommer in med den adress, som finns i ditt meddelande. Hälsningar och tack på förhand! BERTIL RÄTTZÈN

2002-03-04, 18:05
Svar #3

Utloggad Eivor Andersson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 997
  • Senast inloggad: 2015-05-26, 12:02
    • Visa profil
Hej Bertil, Försök med lind.bjellum@telia.com Det var den senaste adressen vi hade kontakt på. Hälsn. Eivor

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna