ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Larssonska släktverket  (läst 470 gånger)

2003-11-11, 15:30
läst 470 gånger

Essan Gradhman

Är det någon som har tillgång till samlingen och kan hitta igen vilken Gradman som finns omnämnd där. Jag lånade mikrokorten för många år sedan men lyckades inte hitta Gradman på den sida som nämndes. Men det kanske finns någon som studerat samlingen mer noga och kan hjälpa mig. Jag vill alltså ha reda på vilken Gradman det gäller och i vilket sammanhang han/hon är omnämnd.
Hoppas på tur!
Essan

2021-10-27, 09:50
Svar #1

Utloggad Andreas Karlsson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 575
  • Senast inloggad: 2024-04-23, 22:58
    • Visa profil

2021-10-28, 20:52
Svar #2

Utloggad Andreas Karlsson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 575
  • Senast inloggad: 2024-04-23, 22:58
    • Visa profil
Finns det någon som förstår sig på innehållet i Larssonska släktverket? I innehållsförteckningen på https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/A0074332_00011 framgår det att Örneström och Carlström skall finnas i Tabell 52, men jag hittar varken Tabell 52 eller Örneström och Carlström. Någon som kan navigera bättre i Larssonska släktverket och hitta detta?

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna