ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Kjustina Hjerpe  (läst 390 gånger)

1999-11-07, 16:05
läst 390 gånger

Utloggad Kjell Moberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 232
  • Senast inloggad: 2011-12-15, 14:17
    • Visa profil
Hej !
Finns det någon som forskar i släkten Hjärpe ?
jag har en Kjustina Hjärpe f 1864-02-10 gift med Per Emanuel Karman f 1860-11-12 död 1910-04-13 i Ingstabro Ö.Lövsta , Olof Jöns torp 112.
Söker Kjustin Hjärpes anor bakåt i tiden.
mvh Kjell

2000-08-30, 21:10
Svar #1

Olov Linde

Hej Kjell!
Jag har just börjat forska för en kamrats räkning på släkten Karman.Kjustina har jag som Kristina f.1864-02-12 i Film.Gift med P E Karman.De fick 12 barn.Fader till K.Hjärpe är Carl Hjärpe (Soldat) och moder Anna Stina Olsdotter.De fischer jag studerat så här långt har varit mycket svårlästa. Om du vill kan du få barnens namn och födelseår,om du inte redan har dessa.Har du mera uppgifter bakåt vore jag tacksam att få ta del av dessa.
Kvh/ Olov Linde

2000-09-02, 23:52
Svar #2

Utloggad Kjell Moberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 232
  • Senast inloggad: 2011-12-15, 14:17
    • Visa profil
Hej Olov !
Tack för uppgifter om Kristinas föräldrars namn.Jag har barnens födelsedata, jag har även en del uppgifter på Karmans förfäder men det blir för mycket att skriva ner så jag skickar dem till dig som Gedcom-fil via mail.
mvh Kjell Moberg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna