ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Björkholm  (läst 404 gånger)

2003-04-22, 16:35
läst 404 gånger

Utloggad Gunvor Jensen

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 470
  • Senast inloggad: 2022-02-23, 16:50
    • Visa profil
Min fars kusin, Emma Sofia Blomqvist född 1886-05-23 lär ha gift sig Björkholm och fått en son Folke som troligen hade något med film(en) att göra. Kanske fanns det ytterligare en son. Emma fanns 1906 i Hedvig Eleonora församling. Någon som känner till namnet Björkholm? Emma dog troligen före 1950.
Hälsn Gunvor

2003-04-27, 15:56
Svar #1

Karin A Björkholm (Karin)

Hej gunvor_westerlund@hotmail.com,
 
När jag nu fått en privat mail-förfrågan från dej och lovat att svara kommer här mitt svar.
Ställ frågan till en namnforskare, och meddela gärna mig  (med flera?) här i Anbytarforum.

 
karin.bjorkholm@bredband.net

2003-04-27, 17:06
Svar #2

Utloggad Gunvor Jensen

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 470
  • Senast inloggad: 2022-02-23, 16:50
    • Visa profil
Detn är inte namnet Björkholm jag vill veta något om, utan snarare vem Emma Sofia var gift med och hennes eventuella barn. Skrev till Karin Björkholm därför att efternamnet var gemensamt och det kunde finnas en minimal chans om släktskap.
Hälsn Gunvor

2003-04-27, 17:28
Svar #3

Karin A Björkholm (Karin)

Leve missförståndet!
 

 
karin.bjorkholm@bredband.net

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna