ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Nordqvist Hanna, Maria, Johannesson Johannes  (läst 478 gånger)

1999-04-03, 17:43
läst 478 gånger

Utloggad Lena A Löfström

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 964
  • Senast inloggad: 2022-11-01, 10:39
    • Visa profil
Jag söker all typ av information rörande Hanna Maria Nordqvist g m Johannes Johannesson och boende i Malmö slutet av 1800-talet. Hanna avled 16 juni 1938, när hon föddes vet jag inte men hon fick barn på 1880-talet så hon bör ha varit född ca 1860 eller så. Hanna hade 6 barn, 3 oäkta, 1 från ett tidigare äktenskap samt 2 tillsammans med Johannes. Om någon känner till något om dessa personer vore jag tacksam för kontakt.
 
Vänliga hälsningar Lena A L

2004-12-18, 21:21
Svar #1

Anna Karin Apelgren

Hej!
Kontakta mig är du snäll! Har kanske en del att komma med som både du och jag är intresserade av?
Om inte annat, så försöker jag få tag på ditt telefonnummer så att vi kan pratas vid!
Hälsningar
Anna Karin
som har en svärmor vars farmor är Hanna Maria Nordqvist!
TFN 040-133945

2004-12-19, 00:49
Svar #2

Utloggad Lena A Löfström

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 964
  • Senast inloggad: 2022-11-01, 10:39
    • Visa profil
OJ då måste Din svärmor vara kusin till min pappa. Och Din man min syssling..... Jag har ganska nyligen fått kontakt ytterligare någon på den sidan, men det är inte på Din mans linje tror jag i alla fall.  Fast å andra sidan så hade ju Hanna så många barn .......
 
Jag ringer Dig.
 
Mvh
Lena A L

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna