Jag vet med hundra procent säkerhet att han var f. 24.06.1975 på en plats i Östra Vemmerlöv församling, och denna information har jag hitta via ArkivDigital vid Östra Vemmerlöv (L) HII: 1 (1808-1840) Bild 6310, och i den aktuella födelse & dopboken som har tillhört Östra Vemmerlöv församling så har jag där ej lyckats med att hitta någon information om honom och hans föräldrar, och ej heller har jag lyckats med att hitta någon information om honom vi Östra Vemmerlöv församlings Husförhörs-längder åren 1813-1820, och vid Östra Vemmerlöv församlings Husförhörslängder åren 1820-1827 så hittar man vid Bild 79 / Sida 75 information om honom och hans hustru Sissa Henricksdotter, och hennes två oäkta söner, och jag har ej hittat någon vigsel information om honom & hans hustru ifrån Östra Vemmerlöv församling, Vallby församling, Östra Tommarp församling, Östra Hoby församling eller Gladsax församling, det mesta för mig tyder ju på att de hade blivit vigda innan 12.11.1821?
Om där finns någon av er som är hundra procent säkra på villa som var föräldrar till denna Pehr eller Per Hansson som var född i Östra Vemmerlöv församling så skulle jag var mycket tacksam om ni vill dela med er av denna information till mig?
Om där finns någon av er som har hittat hundra procent säker information om var Per Hansson & Sissa Henricksdotter blev vigda så skulle jag vara mycket tacksam om ni vill dela med er av denna information till mig?
Med vänliga hälsningar
Berndt Boberg