ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hjelp til å komme inn på Ancestry  (läst 471 gånger)

2023-03-25, 15:48
läst 471 gånger

Utloggad Bente Løvli

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 6
  • Senast inloggad: 2023-04-17, 17:00
    • Visa profil
Hei!
Jeg har hatt en Ancestry konto i flere år og har to slektstrær inne på Ancestry som jeg fremdeles jobber med, men for kort tid siden fikk jeg trøbbel med min gamle Acer windows pc, jeg kjøpe en ny Acer Cromebook, og det ble et brudd med min gamle e-postadresse ( vet ikke hvorfor) så jeg fikk en ny e-postadresse. Min Ancestry konto er registrert på min gamle e-postadresse, og denne e-postadressen har jeg ikke tilgang til lenger. Hvordan skal  jeg klare å komme meg inn på min Ancestry konto for å få lagt til min nye e-postadresse ? Eller det må jo være noen som jobber i Ancestry som  kan gå inn på min konto for å få endret min e-postadresse der, men jeg finner ikke ut hvem, eller hva jeg skal kontakte. Kan noen være så snill å hjelpe meg med dette, det er veldig viktig for meg å komme inn på min konto på Ancestry

2023-03-26, 14:55
Svar #1

Utloggad Per Eriksson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1369
  • Senast inloggad: 2024-04-19, 13:36
    • Visa profil

2023-03-26, 19:10
Svar #2

Utloggad Bente Løvli

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 6
  • Senast inloggad: 2023-04-17, 17:00
    • Visa profil

2023-03-27, 16:15
Svar #3

Utloggad Bente Løvli

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 6
  • Senast inloggad: 2023-04-17, 17:00
    • Visa profil
Jeg kom i kontakt med en chatterobot på Ancestry, og den kunne ikke svare på mitt spørsmål, det må jo kunne være en person på Ancestry som man kan sende en mail til angående det jeg har spørsmål til, er det noen som vet noe om det?

2023-03-28, 16:49
Svar #4

Utloggad Bente Løvli

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 6
  • Senast inloggad: 2023-04-17, 17:00
    • Visa profil
Kan noen fortelle meg hva som er e-post adressen til Ancestry i Sverige ?
Jeg kommer ikke inn på min Ancestry konto  fordi den er registrert på en gammel e-postadresse som jeg ikke har tilgang til lenger, jeg har mistet passordet, og det hjelper ikke å få et nytt passord, fordi dette blir jo da sendt til min gamle e-postadresse som jeg ikke har tilgang til lenger
hvis jeg   ikke får hjelp til å legge inn min nye e-postadresse, så vil måtte betale for et abonnement som jeg ikke får brukt.
kan noen være så snill å hjelpe meg ?

2023-03-28, 19:42
Svar #5

Utloggad Kristina Rylander

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3606
  • Senast inloggad: 2024-04-18, 18:32
    • Visa profil
Jag ser att de gjort om lite sen sist jag kontaktade supporten. Då ringde jag men jag hittar inte den möjligheten längre.

Däremot så testade jag deras chatrobot precis. Jag gjorde dessa steg:
- https://support.ancestry.se/s/ancestry-account
- klicka kontakta oss längst ner
- klicka komma igång
- klicka fråga om konto
- klicka uppdatera din e-post adress
- klicka nej
- föreslå "uppdatera e-post adress och glömt password"

Då fick jag upp en ruta med titeln "kontakta oss via e-post". Där kan man fylla i med fritext sitt problem samt ange sin nya email. Jag stannade där, men prova och se om du får kontakt den vägen.

2023-03-28, 20:26
Svar #6

Utloggad Bente Løvli

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 6
  • Senast inloggad: 2023-04-17, 17:00
    • Visa profil
Takk for info. jeg skal forsøke dette.
Jeg fikk  kontakt med en person på Ancestry i dag, og da fikk jeg beskjed om at de på Ancestry ikke kan gå inn på min konto på Ancestry for å oppdatere den, dette er av hensyn til sikkerheten. Jeg må gjøre det selv på en, eller annen måte, derfor er jeg  glad for den innformasjonen jeg fikk av deg nå :)

2023-03-28, 20:31
Svar #7

Utloggad Kristina Rylander

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3606
  • Senast inloggad: 2024-04-18, 18:32
    • Visa profil
Fast om du redan fått svar från ancestry så undrar jag om detta kommer göra någon skillnad. Tror bara detta är en annan väg in till deras support. Men testa.

2023-03-28, 20:37
Svar #8

Utloggad Bente Løvli

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 6
  • Senast inloggad: 2023-04-17, 17:00
    • Visa profil
Ja, det er mulig, men jeg vil forsøke å  teste det.Og  om jeg ikke får lagt til min nye e-postadresse, så er det mulig at de kan slette min Ancestry konto, det er jo helt håpløst å ha et løpende abonnement på Ancestry som man ikke har tilgang til. En annen mulighet kan kanskje være å kontakte min bank og  få de til å stoppe utbetalingen til Ancestry.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna