ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hjælp til fremfinding af dokument  (läst 562 gånger)

2002-05-29, 20:41
läst 562 gånger

Karsten Egeblad

Hej Er der nogle som kan hjælpe mig med at finde en oplysning på Landskronas stadsarkiv. Det drejer sig om borgerskabet for min tiptipoldefar. Han blev borger omkring 1812 i Landskrona. Såfremt der er en som kan hjælpe mig må du meget gerne skrive til mig på min e-mailadresse. Karsten@egeblad.dk

2002-08-16, 11:52
Svar #1

Kerstin Sundin

Hej! Jag skulle vilja se vigselannons eller vigselbevis eller dylikt från när min farfar Edvin Olofsson gifte sig med min farmor Anni Mari Helene född Michael. Hon var född i Hamburg men flyttade till Klippan i Skåne. Jag är hemsk tacksam om någon kan hjälpa mig med detta vigseldatum och var de gifte sig. Skriv till mig Min mail-adress: kerstin.sundin@sverige.nu

2002-08-16, 19:57
Svar #2

Utloggad Lena A Löfström

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 964
  • Senast inloggad: 2022-11-01, 10:39
    • Visa profil
Genealogiska Förening, GF, har ett stort klipparkiv. Jag föreslår att Du kontaktar dem, gärna via mail info@genealogi.net jag är säker på att de hjälper till och tittar om någon vigselannons finns. Mvh Lena A L

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna