ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Böcker om Finja  (läst 670 gånger)

2003-03-11, 10:38
läst 670 gånger

Jonas Olsson

Hejsan Alla!
Undrar om det finns några bra böcker som handlar om Finja o deras invånare som är bra för sin forskning?
Finns det någon som känner till något om detta?
Tacksam för svar

2003-03-11, 22:06
Svar #1

Utloggad Hjördis Nilsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 426
  • Senast inloggad: 2022-05-14, 10:48
    • Visa profil
    • www.hjordis.n.nu
Hej Jonas!
Det finns en bok skriven av John Sundberg, Finja genom tiderna. Slutsåld sen många år, men via biblioteket kan du nog hitta den.
P2:s kamratförening har gett ut ett häfte om Mölleröd och dess omgivningar för inte så länge sedan.  
Detta är vad jag kommer på så här spontant.
Hälsn Hjördis i Klippan

2007-07-02, 19:16
Svar #2

vpl Åkerlund

hej jag undrar om det finns någon p2 kamratförening fortfarande som man som gammal värnpliktig på regemenet skule kunna vara med lem i?????

2007-07-03, 12:59
Svar #3

Utloggad Christer Nede

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 954
  • Senast inloggad: 2020-10-24, 16:27
    • Visa profil
Hej Åkerlund !
Viss finns P 2 kamratförening kvar och bedrver en aktiv verksamhet. Jag mailar Dig, hur Du kan få kontakt, eftersom jag inte vill lägga ut enskilt telnr här på nätet utan vederbörandes hörande.
MVH
Christer

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna