ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Vesterlunds  (läst 129 gånger)

2022-11-04, 06:15
läst 129 gånger

Utloggad Birgit Vesterlund

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 9
  • Senast inloggad: 2022-12-13, 05:31
    • Visa profil
Hej alla glada i Naboland :D
Ny med att forska i Norge så jag behöver all hjälp jag kan få! Jag behöver hjälp med att komma igång att  söka på namnen Adolf Hagbart,
Alvilde Petrine och Anna Karoline Vesterlund. Dessa 3 är min norskfödde mans bestefar, bestemor och mor. Anna blev gift med Knut Åke Larsson, också han född i Norge men av svenska föräldrar, Axel Morten Torvald Larsson och Anna Mathilda Widell-Larsson. Alla Larssons flyttade till Sverige under krigsåren. Min man med sina föräldrar flyttade till Sverige 1945-05-08.
Min man är nyfiken på sina rötter i Norge på moderns sida så där behöver vi all hjälp vi kan få! Tackar på förhand och Guds rika välsignelse över alla er som kan bistå med hjälp.

Sorry! Men jag har gjort ny registrering då tidigare inte gått att hitta! Men efter nyreg. så hittades även min gamla så nu har jag fått svar på mina frågor angående detta!

Återkommer kanske senare om jag behöver mer hjälp 8)

 

 

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna