ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Biörtorp (och Elin Persdotter)  (läst 170 gånger)

2021-11-28, 20:24
läst 170 gånger

Utloggad Per Göthe

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 74
  • Senast inloggad: 2024-03-21, 08:40
    • Visa profil
 Amnehärad, jag söker efter en syster till en av mina anor som tydligen finns i Biörtorp, Amnehärads socken åtminstånde 1677 och undrar nu om någon känner till hennes fortsatta öden, kan vara kul att veta faktiskt, sedan så nämner jag ju inte mkt mer än detta för närvarande mer än att hon har släkt i Visnum, Visnum-Kil,Rudskoga och Södra Råda, senare om jag minns rätt nu i hastigheten 2 st. Brorsdöttrar som senare flyttade till Amnehärad (men osäker på om jag minns rätt på dessa Brorsdöttrar), hon jag söker heter alltså Elin Persdotter (där det stod i ett mål i Häradsrätten när min ana köpte ut hennes arvsdelar  att hon fanns i Biörtorp,Amnehärads socken)

MVH Per

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna