ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: En Nils bofast i Sundby församling cirka år 1762?  (läst 155 gånger)

2021-09-27, 23:54
läst 155 gånger

Utloggad Berndt Boberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 261
  • Senast inloggad: 2024-03-04, 20:32
    • Visa profil
Den jag letar efter skall då ha haft snickare yrket, och ha varit född år 1744, och ha haft efternamnet Boberg, Carlsson eller Karlsson, själv har jag ej ännu lyckats med att hittat information om någon sådan där, men skulle där vara någon av er som är helt säkra på att ni har information om någon sådan herre via handlingar som har tillhört Sundby församling eller Sundby socken eller ifrån någon annan församling än Lilla Malma församling, eller en annan socken än Malma så skulle jag vara mycket tacksam om ni vill dela med er av denna information till mig?


Med vänliga hälsningar
      Berndt Boberg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna