ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hitta info om barn fött 1966?  (läst 374 gånger)

2021-04-28, 17:24
läst 374 gånger

Utloggad Suzanne Röös

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2022-12-14, 19:07
    • Visa profil
Barn fött 1966 i Sverige. Modern ogift. Fadern Österrikare som åkte på utlandstjänst och aldrig kom åter.
Det kom ut en kvinna från myndighet och ville veta vilka föräldrarna var. Modern skerv faderns namn och sa som det var.
Fadern försvann i Afrika i måååånga år och vi hittade honom förra året i Österrike. Åkte ned och sa hej.
Så dog barnafadern, har vi hört ryktesvis. Men kan inte få det verifierat.
Jag kollade med landsarkiv, kommunens arkiv, pastorsämbetet. Det undertecknade pappret med moderns handstil och faderns namn finns inte at hitta. Letar vi på fel ställe?
Vi får inte ens veta om barnafadern levre eller inte via myndigheter i österrike. Har kontaktat deras konsulat här och deras stadsdelskontor .
Vad har jag missat?
Varför finns inte fadrens namn i det som jag sas vara barnavårdsakten som ska finnas i den kommun barnet bode vid 18 års ålder? Slarvig tjänsteman??

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna