ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Redigeringsprogram Pinnacle Studio 24 Ultimate  (läst 641 gånger)

2021-02-09, 19:47
läst 641 gånger

Utloggad Kent Stävholt

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 4
  • Senast inloggad: 2021-07-13, 15:04
    • Visa profil
Hej


HJÄLP ! Är det bara jag i hela Sverige som använder Pinnacle Studio 24 Ultimate.
Använder det till redigering av filmer för historisk dokumentation.
Efter att varit tvungen att uppgradera till det förklummande Windows 10 och då även till det nya Pinnacle Studio 24 Ultimate, så kan jag inte bränna DVD-skivor till Video-DVD. den vill bara bränna till Data-DVD . Har hållit på sedan i september med instruktioner från Corel i Ottawa utan resultat. De skriver det sista att de upptäckt att det saknas en fil MS Diwx eller något sådant.
Är det ett program som jag måste ha ?
Många säger att jag skall byta till ett annat pgm, men nu är det så att jag är inkörd sedan 2010 på själva programmet så jag tänker inte byta bara för att just detta krånglar. Pinnacle har blivit ett mycket kompetent pgm numera till en låg penning. Helt i klass med de som kostar 8000,- >   


Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna