ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Anders Gustav Holm, Kilafors  (läst 758 gånger)

2020-10-30, 15:53
läst 758 gånger

Utloggad Eva Eklund

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 28
  • Senast inloggad: 2023-09-13, 17:14
    • Visa profil
Hej
Anders Gustav Holm (1873 - 1957)skrev en levnadsbeskrivnig på vers och prosa, jag har en kopia av andra upplagan. Jag undrar om någon här vet mer om denne man, skrev han och gav ut flera skrifter?
Jag har honom i ett forskningsuppdrag för en bekants räkning som jag håller på med och det vore trevligt att få mer fakta om personen.

2020-10-30, 18:43
Svar #1

Utloggad Lars Snith

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 255
  • Senast inloggad: 2024-02-19, 20:22
    • Visa profil
    • www.snith.nu/lars/
Hej Eva,Anders Gustav Holm var gift med min farfars mor, men han är inte min farfars far.Jag ska skicka dig en ansedel från mitt program så länge, så kan vi diskutera vidare därifrån!Jobbar du åt någon släkting, eller är du släkt själv?Mvh,  Lars

2020-10-30, 20:44
Svar #2

Utloggad Eva Eklund

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 28
  • Senast inloggad: 2023-09-13, 17:14
    • Visa profil
jag är sambo med Hans Erik Holm som är sonson till Anders Gustav Holm.


2020-10-30, 22:06
Svar #3

Utloggad Lars Snith

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 255
  • Senast inloggad: 2024-02-19, 20:22
    • Visa profil
    • www.snith.nu/lars/
Jag hörde det av min syster Lena - hon gav dig visst min mailadress också, så vi kan fotsätta kommunicera den vägen.Jag sände Ansedeln som privat meddelande. Kan förstås skicka den på mail också, om jag får din mailadress också.Mvh,  Lars

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna