ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Släktforskning på uppdrag: Släktforskning AnSök  (läst 4882 gånger)

2020-10-23, 14:24
läst 4882 gånger

Utloggad Peter Ragnvaldsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 5
  • Senast inloggad: 2023-09-12, 13:56
    • Visa profil
Släktforskning AnSök erbjuder släktforskning på uppdrag.Det kan röra sig om både något litet där du kört fast eller ett större uppdrag. Du bestämmer gränserna över hur många timmar det får ta i anspråk. Även tydning av gamla brev och dokument kan komma i fråga.Jag forskar både i Sverige, Finland, Estland, Norge, Danmark och Lettland. Vissa delar av Tyskland kan också komma i fråga.
Till utbildning är jag Fil.mag med historia som huvudämne och arkivkunskap och språk som biämnen. Har över 35 års erfarenhet av släktforskning och en hel del mycket nöjda kunder.Kontakta mig via info@ansok.eu  eller via sidan https://ansok.eu
Bästa hälsningar

Peter Ragnvaldsson

2023-06-28, 15:58
Svar #1

Utloggad Anders Ellqvist

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 8
  • Senast inloggad: 2023-06-28, 17:15
    • Visa profil
Hej,
Jag är på jakt efter hjälp med min släktforskning. Dessutom vill jag göra en släkttsvla till ett brudpar i släkten. Deadline första veckan i september. Hur ser dina möjligheter ut under sommaren?
Mvh
Anders Ellqvist
ellqvistanders@gmail.com
Tel 070 636 60 37
Luxgatan 23
11262 Stockholm

2023-06-28, 16:42
Svar #2

Utloggad Peter Ragnvaldsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 5
  • Senast inloggad: 2023-09-12, 13:56
    • Visa profil
Hej Anders,
Svarar på din mejl-adress.

h. Peter

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna