ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: När avled Betty?  (läst 321 gånger)

2020-05-26, 19:51
läst 321 gånger

Utloggad Ingela Lindgren Andersson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 46
  • Senast inloggad: 2021-10-25, 07:42
    • Visa profil
Hej!

Jag har en ana Bengta Lundberg som är född år 1885 i oktober på Månslunda, Fågeltofta socken. Jag har följt henne längs hennes livsspår och hon kommer till Köpenhamn år 1915 och meddelar inte den flytten till Fågeltofta socken, så hon hamnar i befintlighetsregistret. Jag följer henne sedan i Köpenhamnsområdet och fram till år 1940, då hon bor i Birkeröd. Därefter har jag just nu tappat henne, men vet att hon är avliden före år 1977, då det upprättades en bouppteckning från en av hennes bröders frånfälle och hennes barn står bland arvingarna. Hon hette då Betty (Bengta) Christiansen,som avliden. Jag har sökt efter henne på potentiella kyrkogårdar men inte fått något napp. Hur som helst. Finns det någon som har henne i sin släktforskning och i så fall hennes dödsdatum och möjligtvis var hon ligger begravd?

Ingela Lindgren Andersson

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna