ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Zachris Persson f.1752 och bodde i Bärsta ägor, Hackvad?  (läst 386 gånger)

2020-03-18, 16:36
läst 386 gånger

Utloggad Andreas Lindblom

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 427
  • Senast inloggad: 2022-02-26, 10:59
    • Visa profil
Hej släktforskarna! Jag behöver er hjälp om Zachris Persson 1752 som bodde i Bärsta Ägor, Hackvad? Vad står flyttar han från Ek...B....1781.. M... Zachris Persson 1752? Svårt att läsa vad står där när flyttar han från? Någon kan läsa detta? Hackvad AI:1 1768-1794 o bott Bärsta ägor, 1777-1787, Bild 129/sid 57 nedan raden står där Zachris Persson. Jag försöker letar efter hans föräldrar o skulle vore roligt att få veta om deras föräldrar. Försöker att hittar honom i bakåt tiden längre men spänning med att vad står att Zachris flyttar från 1781, Ek.. Jag hjälper en god väns släktanor! Bästa hälsningar Andreas Lindblom

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna