ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Göran Svensson och Selma Carlsson  (läst 541 gånger)

2020-02-23, 12:47
läst 541 gånger

Utloggad Eva Eklund

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 28
  • Senast inloggad: 2023-09-13, 17:14
    • Visa profil

Ättlingar boende i Sverige sökes!Göran Henning Svensson född 1869, Söndrum gift med Selma Carlsson f 1878 i Torup emigrerade till Amerika med sina 4 barn 1905. Jag söker efter anhöriga i Sverige på uppdrag av en ättling i USA. Det ser ut som om alla syskon på både Görans och Selmas sida emigrerade, dog unga eller förblev ogifta och barnlösa. Mitt sista hopp att hitta någon är en efterlysnig här, det finns personer i USA som väldigt gärna vill ha kontakt med någon.

2020-02-24, 13:13
Svar #1

Utloggad Mats Olander

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 362
  • Senast inloggad: 2024-03-04, 21:48
    • Visa profil
Är det bara ev ättlingar till deras syskon som är intressanta, eller är det värt att söka ättlingar till deras kusiner?

2020-02-24, 13:22
Svar #2

Utloggad Eva Eklund

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 28
  • Senast inloggad: 2023-09-13, 17:14
    • Visa profil
Jag har i första hand tittat på syskonens familjer, men även kusiner kan vara intressant även om släktskapet blir mer avlägset till min uppdragsgivare.
Eva

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna