ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Bjärasläkten  (läst 979 gånger)

2019-07-16, 08:36
läst 979 gånger

Utloggad Stefan Hagstedt

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 2
  • Senast inloggad: 2022-09-06, 12:03
    • Visa profil
Jag vet inte om detta är rätt forum och plats men vet ingen annanstans att vända mig till.

För Bjärasläkten finns en hemsida med en massa uppgifter i en databas. Sedan en tid tillbaka finns det ingen som administrerar sidan som är uppbyggd med TNG. Jag har försökt kolla upp ägarförhållandet men jag hittar bara att den finns hos Binero.se och att abbonemanget upphör  2020-02-21.  Jag vet inte vem som ursprungligen köpte domänen och satte upp sidan och vad som hänt denna person men jag hoppas att någon som läser detta vet mer och kanske kan rädda sidan.
Databasen måste innehålla en väldigt massa information om släkten och det vore väldigt synd om allt detta skulle gå förlorat.

Mvh
Stefan Hagstedt

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna