ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hans Christian Andersen, okänd plats, Danmark  (läst 833 gånger)

2019-03-27, 20:31
läst 833 gånger

Utloggad Bo Arnesson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 80
  • Senast inloggad: 2021-02-24, 15:05
    • Visa profil
Jag efterlyser en man med rubricerade namn, alltså Hans Christian Andersen, och e-postadressen hca1943@icloud.com. Andersen har 2015 i juni publicerat det släktträd som framgår av bild och som omfattar bl a Måns av Nässja ( Åkers fs: Jönköpings län). Om Andersen själv eller någon som vet vem Andersen är läser detta är jag tacksam för kontakt. För några dagar sedan publicerade jag samma efterlysning hos Danske Släktforskere men detta har hittills inte gett något resultat. Vänligen Bo.

2019-04-01, 17:38
Svar #1

Utloggad Eva Dahlberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 4039
  • Senast inloggad: 2024-03-12, 18:31
    • Visa profil
Hej Bo! Jag tror du söker Hans Christian på fel ställe - i fel land - det finns en släktforskare med det namnet som bor i Sverige och som har den epostadressen - har du inte försökt att mejla honom?
Jag skickar dig ett mejl med hans postadress.
Hälsningar,
Eva Dahlberg

2019-04-01, 18:42
Svar #2

Utloggad Bo Arnesson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 80
  • Senast inloggad: 2021-02-24, 15:05
    • Visa profil

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna