ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ev Släkt träff  (läst 1051 gånger)

2019-01-21, 11:32
läst 1051 gånger

Utloggad Marita Jansson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 27
  • Senast inloggad: 2021-01-15, 11:52
    • Visa profil
Denna bild är från början av 1950-talet, men inte 1952 för då föddes syrran. Mina föräldrar Disa och Hasse står längst upp till vänster i bild. I mitten sitter min farmor Karin gift Hansson, född Lundström med min kusin Anette i knät. farfar Kurt sitter precis nedanför min mamma. Min faster Harriet sitter i högra hörnet med mina kusin grabbar. Men sen vilka alla andra är har ingen aning. Skulle vilja ha namn  på dom. Speciellt de ungdomar som sitter längst fram.
Med vänliga hälsningar Marita Jansson.
Jag kan ingen finska och dålig på engelska.

2019-01-25, 09:49
Svar #1

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Det verkar stå något skrivet längst ned till vänster! "50 års ...."? Är det någon som fyller 50 år eller har varit gifta i 50 år?
Ann-Mari Bäckman

2019-01-25, 10:00
Svar #2

Utloggad Marita Jansson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 27
  • Senast inloggad: 2021-01-15, 11:52
    • Visa profil
Kortet är nog taget 1950. För min syrra är född 1952. Tror inte det är någon släktträff heller. För de finns namn som inte tillhör släkten.
Med vänliga hälsningar Marita Jansson.
Jag kan ingen finska och dålig på engelska.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna