ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: NÅGRA SLÄKTER här NAMNET kindstrand i Värna,  (läst 1124 gånger)

2018-08-28, 11:53
läst 1124 gånger

Utloggad Lars Persson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1122
  • Senast inloggad: 2024-04-06, 16:47
    • Visa profil

Hej, är Petrus (Petter Peter) Kindstrand född 1798-07-11 värna släkt med äldre inlägg på denna sida, vilka KINDSTRANDSSLÄKTER ÄR HAN SLÄKT MED?


TACKAR PÅ FÖRHAND LASSE

2018-09-02, 20:47
Svar #1

Utloggad Ing-Marie Åkerö

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 86
  • Senast inloggad: 2018-10-07, 21:05
    • Visa profil
Hej

Var finns det något mer inlägg om Petter Kindstrand? Hittar inte just nu.  Han är morfars farmors far. Jag har i sommar börjat ta upp min forskning igen lite grand på den sidan.


Hälsningar
Ing-Marie Åkerö


2018-09-03, 13:31
Svar #2

Utloggad Lars Persson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1122
  • Senast inloggad: 2024-04-06, 16:47
    • Visa profil

Hej Ing-Marie!


Nu vart jag lite intresserad och undrar hur du kommer in till Petter Kindstrand, jag håller på att forska år en annan person så jag hjälper den personen att forska fram lite släkt men har inte alls kommit något längre utan sitter fast där. Men jag skulle vilja veta lite namn och födelsedatum från dig och din mor och morfar så kanske jag kan få ihop det. Så jag forskar mycket på annat också så har bara kastat in ett öga. Jag tackar på förhand och hoppas du hör av dig snart så kan jag se vad jag kan göra. Ha det bra så länge


MVH Lasse

2018-10-07, 19:33
Svar #3

Utloggad Ing-Marie Åkerö

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 86
  • Senast inloggad: 2018-10-07, 21:05
    • Visa profil
Hej

Tyvärr såg jag inte ditt svar förrän idag. Jag är väldigt sällan inne här på AF men jag ska skicka det jag har.

Hälsningar
Ing-Marie

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna