ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Information/Historier/Filosoferingar runt Anton Brännström f.1854-d.1904  (läst 550 gånger)

2018-02-26, 10:56
läst 550 gånger

Utloggad Viktor Brännström

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 5
  • Senast inloggad: 2018-04-04, 10:29
    • Visa profil
Hej samtliga!

Letar efter folk som kanske har historier, tankar, filosofier etc. runt Anton Brännström f.03-05-1854 d.26-11-1904, menar att ha läst att Anton avled på Serrafimerlasarettet i Stockholm(?)
Det jag vet är att han är oäkta son till Christina Johanna Persdotter Wikman f.1827 d.1876, senare gifte hon sig med Per Larsson 1861.
Anton fick namnet Brännström, och det är också här namnet Brännström dyker upp i min släkt (något som irriterar mig).
Allt av idéer mottages med stor glädje, om någon har bilder så sitter det 1 väldigt glad person här.

På förhand tack!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna