ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Bent Börgesson och Hilia Nielsdaater i Sävelycke Jörlanda  (läst 759 gånger)

2017-12-20, 18:12
läst 759 gånger

Utloggad Ingemar Gollungberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1105
  • Senast inloggad: 2024-03-14, 17:40
    • Visa profil

För många år sedan var dessa två personer diskuterade här på Anbytarforum. Det var troligen då det gamla forumet var igång. Personerna var Elin Krogsdotters svärföräldrar. Hon var dotter till Krog Olsson i Kyrkefjäll Klövedal och gift med Olof Bengtsson från Sävelycke Jörlanda.


Jag har Bent och Hilia i mina antavlor men jag gjorde inte tillräckligt med noteringar om källorna. När jag nu håller på med detta så hittar jag inte den gamla diskussionen på anbytarforum. Hur kommer jag in på den? 

2017-12-20, 19:09
Svar #1

Utloggad Eva Dalin

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 15325
  • Senast inloggad: 2024-04-24, 22:45
    • Visa profil
Om du skriver in Elin Krogsdotter eller Sävelycke i sökrutan ovan till höger här så blir det några träffar.

2017-12-20, 21:43
Svar #2

Utloggad Ingemar Gollungberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1105
  • Senast inloggad: 2024-03-14, 17:40
    • Visa profil

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna