ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Sundkvist och Sundström gårdar i siknäs nedrekalix  (läst 758 gånger)

2007-08-05, 11:16
läst 758 gånger

monajohansson

Hej jag har en fråga om någon kan hjälpa mej.Jag har läst Henry Rönnbäcks böcker.Siknäs gårdar och människor och Tillbakablickar i siknäs.min fråga är om sundkvist och sundström jacobs och jöns är samma släkt.Jag behövre verkligen hjälp fattar inget.mvh mona johansson

2007-08-06, 02:06
Svar #1

Utloggad Göran Stenberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3170
  • Senast inloggad: 2021-09-03, 16:24
    • Visa profil
Hej Mona! Du bör ta hjälp av någon som kan ta del av boken tillsammans med Dig, så kan ni sedan reda ut det som är viktigt för Dig att veta.
Hälsn/ Göran

2007-08-06, 14:10
Svar #2

monajohansson

Tack Göran men jag har ingen som kan ta del i boken.mvh mona johansson

2007-08-06, 23:47
Svar #3

Utloggad Göran Stenberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3170
  • Senast inloggad: 2021-09-03, 16:24
    • Visa profil
Det blir lättare om Du och en annan person sitter tillsammans med boken och försöker bringa ordning. Den innehåller alla fakta Du behöver för att kunna besöka byn och bese gårdarna.
GS

2007-08-08, 15:09
Svar #4

monajohansson

Hej igen och tack för hjälpen.mvh Mona Johansson.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna