ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Holsljunga, Flya  (läst 620 gånger)

2017-01-09, 21:05
läst 620 gånger

Utloggad Ann B Persson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 319
  • Senast inloggad: 2021-04-09, 18:36
    • Visa profil
Hittar ingenting nu när Anbytarforum förändrats och mina gamla anteckningar försvunnit. Jag söker information om JOHAN ADOLF BENGTSSON född 18430911 Flya. Far Bengt Carl Svensson f18200117 Lunna - mor Maria Arvidsdotter f 18200804 Örsås) Johan Adolf lär ha åkt till Danmark runt 1870 ,kommit tillbaka och sedan åkt till Amerika fram och tillbaka en gång och så runt 1893 åkte han tillbaka till Amerika för att aldrig höra av sig mer till sin familj i Sverige. Jag vill få hjälp att söka vad han bodde och sysslade med i Danmark och om hans resor till Amerika . Finns det kanske fler barn och i såfall fler släktingar via Johan Adolf eller hans syskon här på Anbytarforum?
Med vänlig hälsning Ann

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna