ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Väne härad  (läst 946 gånger)

2016-11-27, 20:32
läst 946 gånger

Utloggad Monica Fogelqvist

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 726
  • Senast inloggad: 2023-10-19, 12:04
    • Visa profil
    • Ourswedishroots
Förlåt en dum fråga: men är det verkligen så att varken SVAR eller Arkiv Digital har digitaliserat Väne härads domböcker efter 1730?? Eller är det jag som inte hittar rätt? Före 1730 har jag alla renovationer på AD, men skulle vilja läsa lite framåt också...

2016-12-02, 13:51
Svar #1

Utloggad Monica Fogelqvist

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 726
  • Senast inloggad: 2023-10-19, 12:04
    • Visa profil
    • Ourswedishroots
Jag svarar själv på min fråga: varken AD eller SVAR har digitaliserat längre fram än till 1730.

Så jag ställer en ny fråga: finns det någon mer än jag som är intresserad av att läsa domböckerna för Väne härad från 1730 och framåt? Man kan beställa avfotografering från Arkiv Digital för 195 kr/volym, och jag tänkte att om vi är några stycken som delar på kostnaden så blir det ju inte så förfärligt dyrt...

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna