ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Medelpads-flagga !?!?  (läst 1179 gånger)

2003-04-23, 10:36
läst 1179 gånger

Stefan Löfstedt

Jag skulle vilja ha tag i en fullstor Medelpads-flagga,likväl som skåningar o Jämtland harsinflagga ska väl vi kunna ha en och vara stolta för vårt landskap? Har kollat Medelpads turistbyrå ,dom har haft tidigare men vet inte var dom fick dom ifrån. Dom trodde Bergmans Reklam men dom i sin tur hade inte en susning.
Nån som vet var det finns att köpa ?

2003-04-23, 11:05
Svar #1

Patrik Larsson

En chansning kan vara att ringa flaggbutiken i Östersund. De har gjort en del flaggor åt kommuner och jämtlandflaggor. Kanske kan de ha något uppslag eller säljer flaggan.

2003-04-23, 11:26
Svar #2

Mi Alforsen

Hej
Det finns även en flaggfabrik i Norrköping, som kan vara ett alternativ, där köpte jag en Östergötlands flagga. Du kan även gå in och söka på Flaggfabrik via Google, så hittar Du en hel del hemsidor, där Du säkert kan hitta Din flagga.  
Hälsningar från ett soligt Stockholm
Mi Alforsen

2003-04-26, 14:26
Svar #3

Stefan Löfstedt

Tack för tipsen ,jag testar så får vi se.  Hälsningar från ett snöande Timrå

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna