ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: halvbröder  (läst 587 gånger)

2016-09-13, 08:54
läst 587 gånger

Utloggad alvar mellgren

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2018-09-30, 12:18
    • Visa profil
Jag heter Alvar och bor i Sverige med min sambo Grethe som är född i Danmark men flyttade hit som 18-åring. Vi vill på detta sätt försöka hitta delar av hennes rötter. Detta är ingen släktforskning utan ett försök att hitta sina halvbröder. Hennes far Niels Kristian
Hansen född 6/12n1903 var överportner vid Varde stålverk. De träffades några gånger och höll varaktig kontakt på telefon. Han är nu borta sedan länge. Hon söker nu efter hans söner Ole Hansen född c:a 1945 och Jens Hansen född c:a 1950. Jag själv är född
11/12 1937. det skulle vara mycket intressant att få reda på om dom känner till mig och
vill ha kontakt. Jag vill gärna och hoppas Vi får det. Om ni som ser detta vet något eller
kan förmedla med någon vore vi väldigt tacksamma. MVH  Grethe og Alvar

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna