ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hur hittar jag rätt i domböckerna i stockholms stad?  (läst 767 gånger)

2016-05-30, 19:17
läst 767 gånger

Utloggad Malin Östberg

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 30
  • Senast inloggad: 2019-12-07, 19:26
    • Visa profil
Hej.
Jag har sökt intensivt i de olika kyrkoarkiven i Stockholms stad för att försöka hitta något spår av vad augusta alfonsina öberg f 18 april 1864, tog vägen efter sin födelse och dop i jakob och johannes tills hon blir överförd till Söderala (gävleborg) år 1882. Hon konfirmerades i norrala år 1879 utan nån känd koppling till Gävleborg.
I vilken bok söker jag i som det skulle kunna finnas någon om henne i? Och om hon hade varit utackoderings barn, var finner jag henne då?
Oerhört tacksam för all hjälp jag kan få att finna henne och hennes mor eller far.
Ifrån konfimationen och framåt vet jag redan allt om henne.
MVH malin östberg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna