ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ernst Sture Emanuel Hagström f. 1898  (läst 957 gånger)

2016-05-08, 10:56
läst 957 gånger

Utloggad Christofer Karlsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2016-06-06, 15:25
    • Visa profil
Hej,

Jag söker all tänkbar information om Ernst Sture Emanuel Hagström, född 1898. Vet att han bland annat åkte till USA och var ev. besättning.

All information mottages tacksamt. Har info från Sveriges Dödbok samt Emigranten sedan tidigare

2016-05-08, 12:52
Svar #1

Utloggad Monica E Nilsson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 913
  • Senast inloggad: 2021-11-11, 13:27
    • Visa profil

Hejsan Christofer!
.
Om du vill kan du hitta honom via www.familysearch.org. Det kostar ingenting, det enda du måste
göra det är att registrera ett konto.
.
Via ancestry.se har jag hittat honom, han reser då och då till USA, som besättningsman, men jag tror
även han reser som passagerare.
.
Hälsningar Monica E Nilsson :D






2022-11-30, 10:43
Svar #2

Utloggad Christofer Karlsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2022-11-30, 12:37
    • Visa profil
Hej! Förhoppningsvis finns det någon expert här inne! Jag söker fortfarande efter all tänkbar information om Ernst Sture Emanuel Hagström, född 1898. Gärna bild då han vistats både på Långholmen ett par vändor samt varit i Amerika.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna