ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Rötters första sida  (läst 496 gånger)

2007-01-08, 12:10
läst 496 gånger

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Är det någon som vet var man kan hitta kommentarer till de fotografier, som redaktören, ibland lägger ut på Rötters första sida?
 
Idag var ett foto inlagt, men försvann på en gång. Kan det ha kommit in tillräckligt med kommentarer till det och det är därför det plockats bort.
 
Den sista frågan kan väl bara Crister svara på, men den första kanske någon annan vet.
------------------
Jag ställer den här frågan här eftersom den har ett allmänt intresse, istället för att skicka ett e-post till Crister.
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

2007-01-08, 12:45
Svar #1

Crister Lindström (Redaktor)

I det här fallet hade varit mycket bättre att skicka ett mail. Svaret är att det inte finns någonstans. Ibland passar inte materialet in och tas då bort. Bilden låg utlagd i fem minuter.
 
Mvh

2007-01-08, 18:56
Svar #2

Christian Andersson

Hej Crister!
 
Varför skulle det i det här fallet vara mycket bättre att skicka ett mail?
 
Jag tycker också frågan hare ett allmänt intresse. Vi är nog många som är bra nyfikna på vad det var för bild och varför den lades in och inte minst varför den plockades bort.  
 
Att bilden inte skulle finnas någonstans tror jag inte ett dugg på.
 
Christian

2007-01-08, 21:36
Svar #3

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Fotot finns i Porträttfynd som #65333.
 
Min fråga var, var någonstans kan man läsa de kommentarer, om det nu finns några, på de kort som ibland har lagts ut på första sidan. Om jag fattat svaret rätt så har inga kommentarer kommit in, alltså finns det inga.
 
Om det nu skulle vara någon som vill kommentera ett kort som läggs ut på första sidan, så undrar jag fortfarande var det är meningen att man ska kunna läsa dessa kommentarer?
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna