ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Nordvästra Ångermanlands släktforskarförening?  (läst 671 gånger)

2006-08-17, 14:54
läst 671 gånger

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Tydligen har Nordvästra Ångermanlands släktforskarförening insomnat. Vad är det för förening? Jag hittar den inte bland förteckningen över föreningar.
 
Ann-Mari Bäckman
Ann-Mari Bäckman

2006-08-17, 15:34
Svar #1

Utloggad Eva Dahlberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 4039
  • Senast inloggad: 2024-03-12, 18:31
    • Visa profil
Ann-Marie, de finns fortfarande (15.30 torsdag 17 aug) med bland Medlemsföreningarna, där alla föreningar finns som är medlemmar i förbundet.  
 
Denna förteckning når du i vänsterspalten på Rötters startsida under huvudrubriken Riksförbundet, eller via FörbundsNytt under Medlemskap - eller direkt här.
 
Vilken förteckning menar du?
 
Hälsningar,
Eva
 
PS. Någon förteckning över de släktforskarföreningar som finns i landet men som inte är medlemmar i Släktforskarförbundet finns nog inte.

2006-08-17, 15:56
Svar #2

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Jag gick in i den vänstra spalten Medlemsföreningar A-Ö och där fann jag inte föreningen. Den bör väl stå på bokstaven N, eller är det jag som är blind? Däremot så finns den ju med bland dem du länkar till.
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

2006-08-17, 16:04
Svar #3

Utloggad Eva Dahlberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 4039
  • Senast inloggad: 2024-03-12, 18:31
    • Visa profil
Den förteckningen är väl den som finns under sidhuvudet på Rötters startsida där det står Medlemsföreningar (med hemsidor) A-Ö och som inte innehåller alla förbundets medlemsföreningar, utan endast de föreningar som har hemsidor - så att det finns en länk till hemsidorna utan att gå in i medlemsföreningsförteckningen (det var önskemål från några för något år sedan för att väga upp länkarna till de Fristående utgåvorna som i många fall drivs av medlemsföreningar, den högra rutan med en lista under sidhuvudet).
 
Vill du se Släktforskarförbundets samtliga föreningar måste du gå in till förteckningen på någon av de vägar jag anger.
 
Hälsningar,
Eva

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna