ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Lycka till Peter Karlsson!  (läst 478 gånger)

2005-06-02, 17:31
läst 478 gånger

Ingrid Wikberg

Hej Peter   Ser att du snart ska ge dig ut på nya äventyr; Jag önskar dig allt gott samt kan glädja dig med att jag idag bett om att återfå mitt användarkonto Rötters vänner !!(den gamla besvikelsen har falnat..) Så nu väntar jag på inbetalningsavin. Jag tänkte passa på innan du klivit ut på nya äventyr så att du ser att jag menade det jag sa....  !  
Hoppas dock på att möta dig bland alla trassliga rötter även i framtiden.
 

2005-06-03, 14:29
Svar #1

Utloggad Ingegerd Johansson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1336
  • Senast inloggad: 2016-08-21, 22:21
    • Visa profil
Hej Peter!
 
Jag vill också önska dig allt gott i framtiden och hoppas du nu får lite ledigt (outtagen semester, skulle jag tro) tillsammans med din familj, som tidigare fått stå ut med att du pysslat om Rötter, och särskilt Anbytarforum, dygnet runt, söndag som vardag och även under semestrar tidigare år.
 
Mvh
Ingegerd

2005-06-04, 08:28
Svar #2

Utloggad Björn Thunberg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1860
  • Senast inloggad: 2015-10-10, 13:54
    • Visa profil
Vi kanske inte alltid har varit överens Peter.  
Jag önskar dig en trevlig ledighet. Samtidigt ger jag dig ett stor eloge för du stått ut med allt så pass lnge.
 
Björn

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna