ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Förslag till chatt på Rötter *  (läst 812 gånger)

2003-03-31, 15:55
läst 812 gånger

Stefan L.

Hej!
Jag vet inte om en speciell chatt-kanal har varit aktuellt på denna hemsida. Eller om det finns undangömd nånstans.
Mitt syfte är om man kan får assitans snabbt och vill diskutera det med någon som man gör på chatt-kanalen på exempelvis aftonbladet.
Meningen är ju att man skall får hjälp eller utvigda sina kunskaper och inte gå in för att enkom att raggar efter någon som man vill har som livskamrat.  
MVH
Stefan Lundgren

2004-03-30, 22:21
Svar #1

Utloggad Anette Bohman

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 499
  • Senast inloggad: 2014-11-26, 11:37
    • Visa profil
Hej ! Såg ditt förslag idag , har också undrat varför det inte finns någon chattsida för oss som släktforskar ? Så snälla gör något åt detta !!!Då det hade varit värt så mycket .
Mvh Anette

2004-03-30, 23:32
Svar #2

Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter)

Om detta finns redan väldigt mycket mer avhandlat under rubriken Ordet är fritt!: Släktchat ? - jag hänvisar dit och flyttar över en del inlägg så det inte blir dubbeldebatt..

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna