ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Eftersläpning av e-post  (läst 689 gånger)

2004-02-07, 19:06
läst 689 gånger

Christina Holmér-Gunnerfält (Kicki)

Har användarkonto och begärt meddelande via e-post. Under några dagar har jag upplevt att mail avsända flera dagar tidigare plötsligen dyker upp nu senast ett avsänt 4/2 23:26 kom till min mailbox 7/2 18:55. En liten undran. För övrigt verkar det som att mail ramlar in direkt som dom ska.
Någon förklaring?

2004-02-07, 19:38
Svar #1

Bo Olsson

Troligen ett fel i mailservern hos din mailoperatör. Jag har en kompis som har Swipnet. Han skickade ett mail till mig i mitten på december som jag fick förra veckan.

2004-02-07, 21:28
Svar #2

Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter)

Visar sig detta vara något 'utbrett' problem (gällande just vår mailavisering) så är det bra om det får komma in under Datorprogram och teknik: Nättidningen Rötter: E-post till Rötters vänner (mailavisering) istället..
(Jag har just slagit ihop och modifierat rubriken där så den passar för alla frågor rörande detta.)

2004-02-07, 21:44
Svar #3

Christina Holmér-Gunnerfält (Kicki)

Jaha Bo och tack, då fick jag en förklaring, har Swipnet.
mvh/Christina

2004-02-08, 09:48
Svar #4

Utloggad Gunnar Jonsson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 2177
  • Senast inloggad: 2024-03-23, 13:34
  • Gunnar Jonsson, Säffle
    • Visa profil
Det var bl a därför jag HADE Swipnet(Tele2). Var över två år sen, så tydligen inget bättre nu.

2004-02-08, 17:26
Svar #5

Christina Holmér-Gunnerfält (Kicki)

Har haft Swipnet(Tele2) i 3 år men det här är första gången jag upplever detta. Har under flera år varit med på olika listor utan att detta fenomen uppträtt. Vet alltså inte om problemet är bara Swipnet, borde ju under dessa år ha upplevt detsamma hela tiden om nu Swipet är boven i dramat och alltså inte behövt ställa frågan här.
mvh/Christina

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna