ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Bokmässan i Göteborg 2003  (läst 498 gånger)

2003-09-29, 08:59
läst 498 gånger

Utloggad Jan-Inge Friberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 110
  • Senast inloggad: 2019-12-13, 12:27
    • Visa profil
Besökte Bok & Biblioteksmässan i Göteborg i lördags och fann Sveriges Släktforskarförbunds monter.
 
Ett stort tack för ert utbud av böcker, CD-skivor mm, samt inte minst för det trevliga bemötandet i montern.
 
Det var trevligt att möta er IRL.
 
Mvh
Jan-Inge

2003-09-29, 13:56
Svar #1

Carl Szabad (Carl)

Vi tackar för det!
 
Åter på hemmaplan kan jag konstatera att det blev rekordförsäljning. Besöksantalet är ju svårare att mäta, men jag kan inte påminna mig från tidigare år att det var så ofta folk stod i dubbla rader framför montern. Och eftersom besökarna var minst lika trevliga och vetgiriga står man lätt ut med långa dagar utan några längre pauser.
 
Carl Szabad, montervärd

2003-09-29, 21:04
Svar #2

Sofie Johansson

Jag instämmer med Jan-Inge Friberg!

2003-09-29, 22:16
Svar #3

Utloggad Ted Rosvall

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1256
  • Senast inloggad: 2024-03-09, 07:49
    • Visa profil
Bokmässan är en riktig höjdare och ett viktigt forum för den folkrörelse som heter släktforskning. Kanske kunde vi till ett annat år ha en än större monter, med plats för några av våra medlemsföreningar?  
Roligt var det också med prisutdelningen i torsdags (se anslagstavlan) - ett bra sätt att lyfta fram och uppmuntra de goda exemplen.
 
TED
 
Ps:  Ett varmt tack till alla dem som ställde upp i montern, och ett särskilt tack till Carl Szabad, som hade huvudansvaret.

2003-09-30, 11:30
Svar #4

Utloggad Kjell Croné

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 490
  • Senast inloggad: 2015-01-02, 22:28
    • Visa profil
    • hem.passagen.se/kjell.crone/foto/gen/main.htm
Jag instämmer också.  
Det var även trevligt att få se en förhandsvisning av Sveriges befolkning 1890.
 
Kjell

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna