ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Boken om bl.a släkten köhler?  (läst 967 gånger)

2006-12-27, 13:49
läst 967 gånger

Susanne Öhrn

Hej! Det har berättats för mig att någon har släktforskat om bl.a släkten Köhler från Gällivare, Malmberget med omnejd. Min Morfar Gunnar Köhler fd.1921 ska finnas med i det släktträdet. Någon som vet vad boken heter och vem som skrivit den? Tacksam för svar.
 
Susanne

2006-12-27, 21:55
Svar #1

Utloggad Ingegerd Johansson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1336
  • Senast inloggad: 2016-08-21, 22:21
    • Visa profil
Hej Susanne!
 
Du kanske kan vända dig till Gellivare släkt- och bygdeforskare, en medlemsförening i Sveriges Släktforskarförbund och fråga. Deras hemsida hittar du om du går till Rötters startsida och sen söker under medlemsföreningar med egen hemsida. Tyvärr kan jag inte tekniken att lägga in en länk dit.
 
Lycka till.
 
Mvh
Ingegerd

2006-12-28, 09:50
Svar #2

Carl Szabad (Carl)

Frågor om släkten(-erna) Köhler läggs lämpligast in under rubriken Släkter > Övriga släkter J-L > Köhler. Där är nog chansen störst att få svar.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna