ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Söker min bortadopterade bror Björn, Johan, Robert, född 19/5-1965. Arjeplog el. Arvidsjaur.  (läst 554 gånger)

2001-05-14, 21:38
läst 554 gånger

Susann Lindroth

De enda uppgifter jag har är att han föddes på Bodens BB 19/5-1965, och adopterades bort till ett par i Arjeplog eller Arvidsjaur. De hette/heter Pedersen eller Jörgensen i efternamn.
Finns det någon som vet vem han är eller var han finns, var vänlig kontakta mig.
Susann
Gävle

2001-05-14, 22:06
Svar #1

Utloggad Ann-Britt Sjödin Eriksson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 923
  • Senast inloggad: 2016-10-31, 16:15
    • Visa profil
Hej Susann. Ta även hjälp av Skattemyndigheten. Det har jag gjort i sådan fall och de har varit mycket hjälpsamma. De har även varit lite restriktiva med information och vill gärna att man skriver ett brev och berättar varför man vill veta detta. Beror på sekretessen. Den bortadopterade vet ev inte om att han/hon är det och man får ta det lite försiktigt.
Lycka till, AnnBritt

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna