ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Dagens ros till Porträttfynd!  (läst 788 gånger)

2008-07-10, 22:02
läst 788 gånger

Utloggad Camilla Åslund

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 242
  • Senast inloggad: 2012-11-10, 15:22
    • Visa profil
Vill bara ge DIG som sköter Porträttfynd en stor bukett rosor. Helt otroligt vad snabbt det går att få in bilderna nu för tiden, helt perfekt.
 
//Camilla

2008-07-11, 11:08
Svar #1

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Jag håller med. Nu tror jag att detta beror på att man fått mer resurser till Porträttfynd, med en extra personal, som sköter Porträttfynd, när inte redaktören hinner med. Så meddelades det då i alla fall i Förbundsforun i våras. Helt otroligt är det i alla fall när kort t o m godkänns på kvällar och helger!
 
Så tack för den förbättringen!
Ann-Mari Bäckman

2008-07-15, 19:58
Svar #2

Utloggad Stefan Simander

  • Stefan Simander
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7197
  • Senast inloggad: 2024-04-14, 05:12
  • Stefan Simander www.freewebs.com/simander
    • Visa profil
    • www.freewebs.com/simander, Simanderska palatset
Stefan Simander
Gamla Uppsala + Järlåsa, Sweden
www.freewebs.com/simander
076 - 228 94 22

2009-01-16, 08:58
Svar #3

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Jag vill utdela ytterligare blommor till den som godkänner kort och kommentarer i Porträttfynd. Vardag, som helgdag godkänns korten i en rask takt!  
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

2009-01-17, 14:01
Svar #4

Utloggad Rustan Gandvik

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 117
  • Senast inloggad: 2014-09-30, 14:03
    • Visa profil
Jag önskar instämma i Ann-Maris tacksamma ord till den som godkänner kort i Porträttfynd. Min erfarenhet är att kort godkänns snabbt - inte bara dagtid och kvällstid utan t.o.m. efter midnatt. All heder åt den personen !  
 
Rustan

2009-07-30, 21:16
Svar #5

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Jag tror att vi är många, som vill utdela en stor bukett rosor till den som sköter om att godkänna alla kort och kommentarer som läggs in i Porträttfynd.
 
Denne person har mig veterligt aldrig varit ledig från Porträttfynd sedan, denne tog över hanteringen av korten för över ett år sedan.
 
Så du som godkänner alla inlägg av kort, passa på att ta ledigt nu, när det ändå är något vajsing med Porträtfynd eller varför inte en ledighet någon gång annars också! det behöver du!
 
 
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna