ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Signe Markskog f. 1906-03-13 Jokkmokk/Vuollerim  (läst 300 gånger)

2002-07-18, 10:44
läst 300 gånger

Nettan Holmström (Nettan0402)

Söker information om Signe Viktoria Markskog, född Andersson. Född 1906-03-13 i Jokkmokk (boende i Vuollerim). Jag har även sökt efter uppgifter om henne under Bromma, Stockholm på grund av att hon flyttade dit när hon träffade en karl som hon senare gifte sig med, Nils Markskog spårvagnsförare (allt jag vet om honom)
 
Signe hade enligt muntlig uppgift en tidigare oäkta son som har förvunnit någonstans. Jag skulle vilja veta vem detta är, eller hur man kan få reda på vem det är. Detta var innan hon träffade Nils, så jag antar att han vart född uppe i norr någonstans. Hon hade honom inte med sig när hon träffade Stig, så antagligen vart han adopterad av några.
 
Vet du något?
Hör gärna av dig!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna