ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Tryckning av släktutredning  (läst 624 gånger)

2011-05-18, 12:30
läst 624 gånger

Utloggad Christer Öberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 377
  • Senast inloggad: 2014-09-26, 06:28
    • Visa profil
    • genealogi.oberg-bd.com
Hej!
 
Jag försöker hitta något företag som kan trycka en släktutredning i form av en bok antingen limbunden eller spiralbunden och bara något enstaka exemplar - till bra pris. Är det någon som har tips?
 
Mvh
Christer Öberg

2011-05-18, 16:15
Svar #1

Utloggad Patrick von Brömsen

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1404
  • Senast inloggad: 2023-04-09, 18:39
    • Visa profil
Vulkan.se är ett utav flera alternativ idag som öppnar möjligheten att ge ut en bok billigt. Fast jag vet inte om man trycker bara ett ex. Du pratar om spiralbindning, då har jag ett annat tips. Om du själv skriver ut ditt material och sedan använder en spiralmaskin så blir den spiralbunden. En sådan maskin kostar inte mycket. Där kan du ju också göra inplastning av pärmarna så håller det bättre. Kanske lite tjockare papper så att det inte blir så sladdrigt.
 
Vänligen Patrick
Vänligen Patrick : )

2011-05-18, 22:18
Svar #2

Utloggad Moderator Språk

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 194
  • Senast inloggad: Aldrig
    • Visa profil
Ett inlägg som gjorde reklam för ett enskilt företag raderades i enlighet med följande ordningsregel:
 
Reklam
 
På Anbytarforum råder restriktivitet när det gäller reklam, både för varor, tjänster och för webbadresser.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna