ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Felmeddelande  (läst 500 gånger)

2011-12-05, 17:22
läst 500 gånger

Jan-Åke Holmbring

Jag har vid ett flertal tillfälle lagt in kommentarer. bl. a. på porträtt av bröderna Gråå (och flera andra porträttbilder), men inte fått dessa godkända (?). Jag har när jag skickat min kommentar fått upp följande text:
 
Uppgifterna har sparats.You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1
 
Vad menas med detta? Jag är inte datatekniker!
Jan-Åke

2011-12-05, 21:47
Svar #1

Utloggad Kenneth Eriksson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 120
  • Senast inloggad: 2022-01-19, 13:08
    • Visa profil
Ska inte säga att jag vet exakt, men kan det vara så att du har Aktivera html-kod urbockad och att det betyder att det blir databasspråk i råformat? (Annars känner jag igen detta felmeddelande allt för väl av php-kodande på annan plats de senaste dagarna.)
 
Men kryssar du i nämnda alternativ så kanske det fungerar?

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna