ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Flying Opes  (läst 779 gånger)

2007-06-16, 16:01
läst 779 gånger

Anna-Karin Gustafsson

Hejsan
 
Jag letar efter uppgifter om cirkusgruppen Flying Opes.

2007-08-13, 16:27
Svar #1

Esme Andersson

Hej Anna-Karin !  
Din efterlysning av Flying Opes är så vagt utformad att det är svårt att svara dig. Är det en svensk grupp och under vilket århundrade var den verksam? Hur stor är gruppen och i vilket cirkussammanhang har den förekommit? Kanske kan jag hjälpa dig om den Opes jag känner till passar in.
Hälsningar Esme.

2007-09-18, 12:09
Svar #2

Anna-Karin Gustafsson

Hejsan  
 
Flying Opes vad jag förstår och minns ägdes eller  så var de anställda där. Vad jag har hittad tidigare om Flying Opes finns inte kvar på nätet. När jag kollar igen så kommer det upp om Finska PROare i Tyresö vilket det inte gjorde sist.  
 
Frans Oskar Fritiof (Babben) Pettersson Och Marta Bono var med i den. Marta ska vara Italiensk eller Finska har fått båda versionerna. Och hon ska vara av cirkus släkt så den anske är Italiensk då.

2007-09-22, 17:24
Svar #3

Esme Andersson

Hej Anna-Karin !
Eftersom man inte får skriva om nu levande personer på detta forum, sänder jag dig ett mail.
      Hälsningar Esme.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna