ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-06-17  (läst 694 gånger)

2006-03-18, 12:17
läst 694 gånger

Lena Eriksson (Lena)

Hej Yvonne!

Mycket glädjande att du har öppnat resandediskussionerna igen. Hoppas nu de kan föras så att inte det blir några fler tråkigheter i framtiden.

2006-03-20, 17:54
Svar #1

Yvonne Carlsson/ Anbytarvärd (Admin)

Hej alla,

Det blev lite galet, när jag öppnade Resande-släkterna i fredags, så det gick inte så bra som jag trodde att lägga in inlägg där. Jag har öppnat upp dem igen och den här gången har jag testat att det verkligen fungerar, så nu kan ni börja lägga in inlägg i de diskussioner som har återöppnats.  

Flera diskussioner kommer förstås att öppnas efterhand.

Mvh
Yvonne Carlsson
Anbytarvärd

2006-06-09, 09:20
Svar #2

Utloggad Niclas Rosenbalck

• Anbytare *****
  • Antal inlägg: 5027
  • Senast inloggad: 2020-09-05, 21:07
    • Visa profil
Kommer någon inom Släktforskarförbundet att fortsätta lägga ut de resterande gamla inläggen under resandesläkter som Yvonne gick igenom och ordnade så bra? Saknar diskussionerna om släkten Laurin. Svårt att göra inlägg om nya resandefynd när man inte kan referera till vad som tidigare framkommit.

2006-06-12, 23:25
Svar #3

Carina Jonsson

Jag saknar diskussionerna om släkten Rosengren. Kommer de också att läggas in snart?
Det tog endast några dagar efter Niclas, se ovan, förfrågan om Laurin.

Mvh
Carina

2006-06-13, 02:28
Svar #4

Eva Gustafsson

Resandefamijen Holmgren skulle det också vara bra att få se de gamla inläggen om.
Hälsningar
Eva G

2006-06-13, 02:30
Svar #5

Eva Gustafsson

HOLMSTRÖM, är det jag menar. Ursäkta!
Eva G

2006-06-13, 07:06
Svar #6

Utloggad Tomas Larsson

• Anbytare **
  • Antal inlägg: 72
  • Senast inloggad: 2012-04-06, 15:42
    • Visa profil
Faltin och Wigardt diskussionerna skulle med vara bra om dom kom tillbaka

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Annonser

Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna