ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Sandkvist, Karl - Johan Ferdinard f. 1889 7/12  (läst 462 gånger)

2005-03-22, 22:00
läst 462 gånger

Carola Sandkvist

Hej, min farfar hade en släkting Karl-Johan  f.1889 7/12 i Anundsjö, han skulle ha flyttat till ÖSTERSUND år 1916 i oktober eller november.
Hade hade en son Harald Emanuel på 2,5 år (f. 1914 24/6 i Revsund) med sig dit.
Jag skulle väldigt gärna veta om och var i Östersund Karl-Johan och Harald blev bofasta och om det blev en ny familj där?

2005-03-23, 16:18
Svar #1

Sven Aivert (Svena)

Hej Carola !
 
Den son han hade med sig bodde 1970 i Malmö och var gift och hade en son .
Jag sänder närmare uppgifter via E-post då vi ej skall behandla personuppgifter på nu levande personer här.
Eftersom du ej har lämnat din E-postadres får du kontakta mig om du vill ha flera uppgifter
 
Med vänliga Hälsninga
Sven Aivert

2005-03-24, 22:31
Svar #2

Carola Sandkvist

Tack!
Jag skall försöka få tag på en bekant som hjälpt mig med många knepiga uppgifter att ta kontakt med Dig. Jag kommer kommer att göra en längre tur
på skidor men återkommer senare.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna