ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Rallar-Ante  (läst 466 gånger)

2002-03-15, 17:01
läst 466 gånger

Björn Stockman

Söker uppgifter om Rallar-Ante. Är det Ander Petter Jonsson f 1894 i Hammerdal?
Lär ha flyttat till Brunflo.
Mvh Björn Stockman

2010-12-19, 17:38
Svar #1

Utloggad Ann-Kristin Johnson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2012-02-18, 10:52
    • Visa profil
Hej Björn!
Det var ett tag sedan du gjorde din efterlysning, vet inte om du fått svar. Mitt namn är Ann-Kristin Johnson, jag började intresseara mig för släktforskning sista dagen på min semester i år (i slutet av augusti). Rallar-Ante, Anders Petter Johnson, var min farfar. Ante - som han också kallades gifte sig med Brita Kristina och fick sju barn, som de döpte till namn som började på T, Thord, Torsten, Torgny, Tanja, Tryggve, Tyra, Torbjörn. De flyttade till Brunflo. Ante skiljer sig och gifter om sig, flyttar ner till Kolbäck i Västmanland och får en son till. Denna son får inte ett namn på T. Hur kommer det sig att du är intresserad av min farfar?
MVH Ann-Kristin

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna